22 Temmuz 2013 Pazartesi

öylesine-1

uyarı yazısı olsun bu da madem.
ben canım sıkılınca çok saçmalarım mesela.
saçma sapan yazılar yazarım.
garip garip hareketler yaparım,
şarkı söylerim,
bazen resim çizerim,
oyun oynarım
hatta bazen kendi kendime resim çekerim.
öyle ergen hallere girerim yani.
acaba katlanabilir misin ki bana?

sonra tekrar düşünüyorum da
bu sıkıntılar hem şimdilik ki..
sen olsan sıkılmam hiç
hiç bir şey yapamasam gözlerine bakarım
suratını garip şekillere sokar eğlenirim seninle
sen de sev ama bu deli hallerimi
çocuklaşma deme bana
sen de katıl beraber çocuk olalım.
ne olacaksak,
ne yapacaksak beraber olsun.

geçen ne geldi aklıma sahi
hani çocuklar nasıl duyarsa öyle hitap ediyor ya
gülümsetiyor bu fikir beni
hayır, sevdamıza sebep "anne-baba" diyemeyecek çocuk (:
düşünsene ikimize de birden aynı şekilde hitap ettiğini..
hani bu küçücük umutlar yok mu?
bu küçücük iç geçirmeler,
kalp çarpıntıları,
ürpermeler,
durduk yere gülümseyişler..
haybeye değil dedirtiyor
haybeye değil bu bekleyiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder