12 Temmuz 2013 Cuma

ezanı bekler gibi bekler misin beni?

ezanı bekler gibi bekler misin beni?
ramazan'ın nurunu içinde duyarak hani
iftarda su içer gibi..
bilirsin ya hani o ferahlığı
o huzuru ..

bi de ben artık sana yemek yapmak istiyorum.

iftar açalım misal
salatayı sen yap
"marulları ince doğra" diye çemkireyim
beğenmeyip dudak bükeyim,
sen yine gülümse bana..

sonra iftarda ilk lokman elimden olsun
"tuzsuz olmuş bu çorba!" diye şakacıktan kızıver
ben çorbana tuz atarken
çocuk azarlar gibi salla parmağını
"hı hıııı" diye diye
kahkahalarla "bir daha olmasın" de..
çok gülelim işte ne bileyim.

iftardan sonra çabucak bulaşıkları yıkarken
teravih hazırlığı yap sen de..
umreden gelen feracemi giyeyim ben
sen de cami'de sana aldığım takkeni tak..
aynı cemaatin içinde olmaktan bile gurur duyalım.
her amin'de düşeyim aklına
damla damla,
dua dua döküleyim dudaklarından..

cami çıkışı beni beklerken bakma etrafa
ben gelir bulurum seni
bakma öyle bana
kıskancımdır, bilirsin..
göz göze gelir gelmez
amin diyelim dualarımıza..

ha bi de sahura kaldırırken seni
naz yap biraz,
ama çok değil ha
sonra 2 dakika kalmış diye
bir bardak suyla düşeyim evde peşine..

yani diyeceğim o ki yar,
iftarım da sen ol,
sahurum da,
ramazanım da ,
orucum da..
ibadet eder gibi sev beni
öyle doymamacasına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder