15 Haziran 2013 Cumartesi

babalar günün kutlu olsun..

2 gündür babalar günü için hediye bakıyorum iş çıkışlarında.
babama hediye bakarken seni düşlüyorum.
acaba ne zaman kutlarım senin babalar gününü?
ne zaman telaşa veririz ortalığı kızımla, sana hediye bakmak için?
ne zaman görürüm gözlerindeki şefkati evladımıza bakarken?

ben hiç yaşamadığımız o günleri özlerken,
sen de babalar günün kutlansın istiyor musundur acaba?
hiç görmediğin kızımızı düşlüyor musundur?

işte böyle bir anda süzülüveriyorsun beynimin kıvrımlarından
damarlarımda gezinen yaramaz bir damla kan,
kalbime ulaşıp heyecana boğuyor beni
sonra adrenalinden olsa gerek nefesim boğazımda tatlı bir sızı oluveriyor.
ah düşüyorsun ya aklıma böyle;
mutluluğa gebe yarınları özletiyorsun ya hani,
zalimsin...

dünüm,
bugünüm,
yarınım...
ve en çok da ahiretim:
Babalar günün kutlu olsun..

1 yorum: